" Social services for Nazi victims have been partially supported by a grant from the Claims Conference "
"Serviciile sociale pentru victimele Nazismului au fost suportate parţial
dintr-un grant primit de la Claims Conference "

The Social and Medical Assistance Department ( SMAD ) acknowledge that receives funds from the Conference on Jewish Material Claims Against Germany for the Emergency Assistance program for Nazi Victims at the direction of the United States District Court supervising the lawsuit In Re : Holocaust Victim Assets Litigation (Swiss Banks ).

Departamentul de Asistenţă Socială şi Medicală ( DASM ) recunoaşte că primeşte fonduri de la Conferinţa Revendicărilor Materiale a Evreilor Împotriva Germaniei pentru programul Urgent de Asistenţă pentru Victimele Nazismului la directiva instanţei districtuale a Statelor Unite care supraveghează procesul Bunurilor Victimelor Holocaustului (Băncile Elveţiene ).

 

Braille

 

PROGRAMUL BRAIILE

 

Manifestându-şi dorinţa de a veni în contact şi cu alte persoane în situaţii similare, s-a creat clubul Braille care din 1996 şi până în zilele noastre funcţionează neîntrerupt.

Participarea la aceasta activitate este posibilă prin transportarea membrilor cu maşini iar alţii vin însoţiţi, folosind transportul în comun. Intalnirile clubului au loc la sediul DASM din str. Maximilian Popper 8-10, in fiecare vineri, incepand cu ora 10.

 

Programul clubului constă în discutarea evenimentelor curente, lecturarea unor materiale documentare, audierea unor conferinţe cu subiecte foarte diferenţiate, a unor recitaluri muzicale precum şi a unor deplasări efectuate în funcţie de anotimp şi posibilităţi.

Deplasările se fac în locuri de agreement din afara oraşului, în vizite la muzee, expoziţii, cluburi ale comunităţilor şi o dată sau de două ori pe an în excursii către destinaţii mai îndepărtate de Bucureşti – de preferinţă pe Valea Prahovei.

Trebuie menţionat faptul că toate sarbătorile sunt marcate prin programe speciale la care işi dau concursul invitaţi din afară comunităţii.

Aniversările participanţilor se bucură de o atenţie specială prin oferiri de cadouri, flori şi prin imortalizarea momentului cu fotografii.

Mica gustare care li se serveşte de fiecare dată completează în mod fericit aceste întâlniri.

La activitatea clubului participă saptamanal circa 30 de persoane, iar cei care din cauza vârstei foarte înaintate şi a altor suferinţe nu mai pot participa, sunt vizitaţi la domiciliu şi sunt în permanentă legatură telefonică cu responsabilii programului.

Întregul program include 60-70 persoane.

 

Coordonator program

 

Andreea Davidovici

Telefoane :

021.322.16.30, 021.323.57.87